Dec 21, 2008

စိတ္

ကၽြန္ေတာ္သည္ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာသိသည္
သို႔ေသာ္တခါတရံတြင္
ကၽြန္ေတာ္သည္ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္ေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ့္ဘာသာမသိပါ
တခါတရံတြင္ကၽြန္ေတာ္သည္ကၽြန္ေတာ္ျဖစ္၍
တခါတရံတြင္ကၽြန္ေတာ္သည္ကၽြန္ေတာ္မဟုတ္ပါ
ထို႔အတူကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္ကသိ၍
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းအားလည္း
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ကသိေနတတ္သည္
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ္နားလည္ေသာ္လည္း
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းကို
ကၽြန္ေတာ္နားမလည္ပါ
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္ကို
အစဥ္အျမဲလႊမ္းမိုးခ်ဳပ္ကိုင္ထားေသာ္လည္း
တခါတရံကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္က
ပုန္ကန္ျပီးတန္ျပန္လႊမ္းမိုးခ်ဳပ္ကိုင္ေသာအခါ
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္မဟုတ္ေတာ့ပါ
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ့္ကို
လက္မခံႏိုင္ေသာ္လည္းပစ္ခြာထားလို႔မရပါ
အေၾကာင္းမွာကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ကိုတခါတရံဒုကၡေပးေသာ္လည္း
တခါတရံတြင္မ်ားစြာေက်းဇူးျပဳေလသည္
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ႏွင့္
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
မတည့္အတူေနေသာသားခ်င္းမ်ားျဖစ္သည္
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္၏ကိစၥမ်ားကို
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္ကအျမဲမွတ္ယူ၍
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္စြမ္းအားနည္းေသာအခါ
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္ကအျမဲလိုလို
စြက္ဖက္ခ်ယ္လွယ္လႊမ္းမိုးဆံုးျဖတ္ေလသည္
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
သူ႔ဘာသာေအးေဆးေနတတ္ေသာ္လည္း
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္က
သူ႔ဘာသာေအးေဆးမေနတတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္သည္
မေက်နပ္ခ်က္မ်ားႏွင့္ျပည့္ႏွက္ၾကီးထြားေနေသာ
ေ၀ဖန္ေရးသမား၊သူပုန္တေယာက္ျဖစ္ျပီး
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္က
အေလ်ာ့ေပးေျပျငိမ္းတတ္ေသာ
အႏုပညာသမားတေယာက္ျဖစ္သည္
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္က
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ကိုမၾကိဳက္ပါ
ကၽြန္ေတာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ကလည္း
ကၽြန္ေတာ္မသိေသာကၽြန္ေတာ္ကိုမၾကိဳက္ပါ
သို႔ေသာ္သိေသာကၽြန္ေတာ္ႏွင့္မသိေသာကၽြန္ေတာ္
ဘယ္ေသာအခါမွခြဲျခား၍မရပါ
သူတို႔ႏွစ္ေယာက္သည္
ဒဂၤါးျပားတခု၏ေခါင္းႏွင့္ပန္းလိုျဖစ္ျပီး
ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀ကိုခ်ဳပ္ကိုင္ထားၾကသူမ်ားျဖစ္သည္

4 comments:

Unknown said...

ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္မူးသြားတာေတာ့ အမွန္ပဲ :)

Unknown said...

inn

I and I


kg tal naw



saw nan

ဖိုးဂ်ယ္ said...

အိုး ေကာင္းလိုက္တဲ့ အေတြးေလးဗ်ာ
သိစိတ္နဲ႔ မသိစိတ္ တြန္းလွန္ေနတာေလး
ခံစားရတယ္။ မွားရင္ေတာ့ ခြင့္လႊတ္ေနာ္
ခံစားရတာေလး ေရးသြားတာ

Thet Naing Tun said...

i really got a shot, while already read ur poem
tom