Dec 17, 2008

ကၽြန္ေတာ္ဟာကၽြန္ေတာ္ျဖစ္တယ္ဆိုတဲ့အေၾကာင္းကိုစကားလံုးေတြေလွ်ာက္စီထားတယ္

လူရယ္လို႔ျဖစ္မလာခင္ကတည္းက ကၽြန္ေတာ့္မွာေ႐ြးခ်ယ္ခြင့္ေတြ မ႐ွိခဲ့ဘူး
အဲ့ဒီအတြက္ေၾကာင့္လည္းကၽြန္ေတာ္၀မ္းမနည္းမိခဲ့ဘူး
ကၽြန္ေတာ္ကဆိုးသြမ္းလူငယ္တေယာက္ျဖစ္တယ္
မိုက္႐ူးရဲဆန္ခဲ့တဲ့ေန႔ရက္ေတြကိုျပန္မေတြးခ်င္ေတာ့ဘူး
လုပ္ခ်င္ရာလုပ္တတ္တာကၽြန္ေတာ့္အက်င့္
ျဖစ္လာသမွ်ကိုလည္းၾကိဳဆိုတယ္
တကယ္ေတာ့ကၽြန္ေတာ့္မွာေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြမရွိဘူး
ေမွ်ာ္လင့္စရာေတြမရွိသလိုေမွ်ာ္လင့္ျပီးေတာ့လည္းမေနခ်င္ဘူး
ကံၾကမၼာကိုမယံုၾကည္တာေတာ့မဟုတ္ဘူး
ကံၾကမၼာကကၽြန္ေတာ့္ကိုမ်က္ႏွာသာမေပးတာ
ကၽြန္ေတာ္ကသိပ္ျပီးယဥ္ေက်းတတ္တဲ့ေကာင္မဟုတ္ဘူး
အရာအားလံုးကိုအလိုက္အထိုက္ေတာ့ဆက္ဆံတတ္တယ္
ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေပေပေတေတေနတယ္
ဆန္႔က်င္ဘက္ေတြနဲ႔သိပ္မပက္သက္ဘူး
အခ်စ္ဆိုတာကိုလည္းအခုထိဘာမွန္းမသိေသးဘူး
အကယ္၍မစားေကာင္းတဲ့အသီးဆိုရင္ေတာင္မွ
ဘ၀မွာတခါေလာက္ေတာ့ျမည္းခ်င္ခဲ့တဲ့ေကာင္
အ႐ူးအမူးေတာ့မကိုးကြယ္ဘူး
ကၽြန္ေတာ္ကအတၱၾကီးတယ္ေလ
ကၽြန္ေတာ့္ဘက္ကအသာရေနရမွေက်နပ္တယ္
အေကာင္းဆုံးကေတာ့စိတ္ကူးယဥ္တာပဲ
ဒါမွမဟုတ္ေတြးခ်င္ရာေလွ်ာက္ေတြးတယ္
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႔အိပ္မက္ေတြထဲမွာကၽြန္ေတာ္ဟာသူရဲေကာင္းျဖစ္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕စိတ္ကူးေတြကလြတ္လပ္ဆန္းၾကယ္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ရင္ဘတ္ထဲမွာကၽြန္ေတာ့္မိသားစုရွိတယ္
ကၽြန္ေတာ္ေသြးသားထဲမွာအနုပညာကိုႁမႈပ္ႏွံထားတယ္
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕အနာဂါတ္ဟာေမွာက္ဖဲတခ်ပ္
ကၽြန္ေတာ္ဟာေနာက္က်ျခင္းေတြနဲ႔အက်ိဳးေပးတယ္
ဒါေပမယ့္အခ်ိန္မတိုင္ခင္ကၽြန္ေတာ္ကအစိမ္းလိုက္ရင့္မွည့္ခဲ့ရတယ္
အကဲဆတ္ေပမယ့္အေရထူပါတယ္
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ဥဒါန္းက်ဴးေနရတာ
အက္ေၾကာင္းထပ္ေနေလာက္ပါျပီ
အဲ့ဒါေၾကာင့္လားေတာ့မသိဘူး
“ဥာဏ္လင္း နင္ဟာနားလည္ရခက္တယ္
ဘယ္လိုမွ ခံစားေပးလို႔မရဘူး”တဲ့

1 comment:

mirror said...

စိတ္ကူးေကာင္းေလးေတြနဲ႔ ဖြဲ႕စည္းထားတဲ့ စာတစ္ပုဒ္ပဲ။
ေတြးႏုိင္သလုိ၊ေရးလဲ ေရးထြက္တယ္ ဆုိရမယ္။
အဟဲ ကုိယ့္ကုိယ္ ဆရာမၾကီးေလသံနဲ႔
အဲ့လုိလဲ မဟုတ္ရပါဘူး။ေမာင္ေနာ္မန္ေရ...တကယ္ျမင္တာကုိ ေျပာတာပါ။
ခ်မ္းေျမ့ပါေစ