Dec 20, 2008

အႏုပညာသမားဆိုတာ
ဘုရားသခင္ကိုမကိုးကြယ္ဘူး
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ပဲကိုးကြယ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ဟာတိထိၳတေယာက္ပါ
စိတ္ထဲရွိတာေတြကိုပဲလုပ္တယ္
ကၽြန္ေတာ့္မွာ၀ါဒေတြမရွိဘူး
သေဘာတရားေတြမရွိဘူး
သီအိုရီေတြမရွိဘူး
ကၽြန္ေတာ္ဟာဗလာေကာင္တေကာင္
စိတ္ထဲေပၚတာကိုလိုက္လုပ္တယ္
ၾကိဳက္ရင္ၾကိဳက္တယ္ေျပာမယ္
မၾကိဳက္ရင္မၾကိဳက္ဘူးပဲ
အေကာင္းအဆိုးဆိုတာကၽြန္ေတာ္နဲ႔မဆိုင္
ကၽြန္ေတာ္ဟာမွန္တခ်ပ္ျဖစ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ဟာျပတင္းတံခါးျဖစ္တယ္
အေမွာင္ေတြမွာလင္းခ်င္လင္းတယ္
အလင္းေတြမွာေမွာင္ရင္ေမွာင္မယ္
ကၽြန္ေတာ္ဟာအႏုပညာသမားတေယာက္ျဖစ္တယ္
ကၽြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ကဘုရားသခင္ျဖစ္တယ္

No comments: