Jul 19, 2010

၂၆

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္တုန္းက
က်ေနာ္ဟာ ေပ်ာ္ရႊင္တက္ၾကြတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္တုန္းက
က်ေနာ္ဟာ အိပ္မက္ေရာင္စံုနဲ႔ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္တုန္းက
က်ေနာ္ဟာ အေရာင္ေတြမေပစြန္းေသးတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္တုန္းက
က်ေနာ္ဟာ ရင္ခုန္တတ္စ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္
လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္တုန္းက
က်ေနာ္ဟာ ပုန္ကန္ခ်င္တတ္တဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္

လြန္ခဲ့တဲ့ ၁၀ႏွစ္တုန္းက
က်ေနာ္ဟာ ေလာကၾကီးအေၾကာင္းမသိေသးတဲ့ ခ်ာတိတ္ေလးတေယာက္
......
၁၀ႏွစ္တာကာလအတြင္းမွာ
က်ေနာ္ဟာ တစစ...နဲ႔
က်ေနာ့္ကိုယ္ က်ေနာ္
က်
ေပ်ာက္
ခဲ့...။   ။

No comments: