Jul 12, 2010

အျမည္းစားသူမ်ား

က်မက မိေကာင္းဖခင္သားသမီးပါအကို
အဲ့လိုမ်က္လံုးေတြနဲ႔ က်မကိုမၾကည့္ပါနဲ႔
က်မစိတ္ထဲ အလိုလိုမြန္းက်ပ္တယ္
မေျပာပါနဲ႔ ရွင္ေျပာမယ့္စကားေတြကို က်မသိတယ္
ရွင့္စိတ္ထဲမွာ ဘာေတြေတြးေနလဲ က်မသိတယ္
ရွင့္ေျခလွမ္းေတြ ဘယ္ကိုလွမ္းေနလဲ က်မသိတယ္
ေသာက္ပါ၊စားပါ၊ေပ်ာ္ပါ၊ပါးပါ အကို
ရွင့္ရဲ႕လက္ေတြကိုေတာ့ တဆိတ္ျငိမ္ျငိမ္ထားပါ
ရုတ္ရုတ္ရက္ရက္ဆို ရွင့္ရဲ႕မ်က္ႏွာကို က်မဆြဲကုတ္ပစ္လိုက္မယ္
သိပ္ျပီးေတာ့အခိုးေတြမထပါနဲ႔ အကၤ် ီေတြေၾကကုန္မယ္
က်မက မိေကာင္းဖခင္သားသမီးပါ
အဆင္ေျပလို႔ေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး
ဒီလိုပါပဲ ဘဝေတြက ဒီလိုပါပဲ
ရရာစား၊ဝါးဝါးမ်ိဳ၊ဝမ္းဝခါးလွ၊ေခ်းမ်ားေနလို႔မွမျဖစ္တာ
ေပ်ာ္ခ်င္သူေတြအတြက္ ေဖ်ာ္ေျဖရင္း
ျငီးေငြ႕သူေတြအတြက္ စိတ္ေျပလက္ေပ်ာက္
ေပါ့ေပါ့ပါးပါးေလးပါပဲအကို
သိပ္ျပီးေတာ့ အေလးအနက္မထားပါနဲ႔ေလ
သတိရတတ္တဲ့အခါ ဖုန္းဆက္ပါ
ေအးေအးေဆးေဆးစကားေျပာခ်င္ရင္ေတာ့ အျပင္မွာေတြ႕မယ္ေလ
က်မကနားလည္မႈရွိပါတယ္
ေငြကိုေကာင္တာမွာရွင္းခဲ့ပါ
က်မႏႈတ္ခမ္းနီကိုေတာ့ ျပန္ေလ်ာ္ေပးရမယ္
ေနာင္လည္းမၾကာမၾကာလာေပါ့ေနာ္
က်မေမွ်ာ္ေနပါ့မယ္။   ။

No comments: