Jul 13, 2010

ျမစ္

ခင္ဗ်ားနားလည္ေအာင္ က်ေနာ္ဘယ္လိုေျပာရမလဲ
က်ေနာ္နားလည္ေအာင္လည္း ခင္ဗ်ားရေအာင္ရွင္းပါ
ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္ ဘာသာစကားမတူတဲ့အခါ
ခင္ဗ်ားရင္ဘတ္ကို က်ေနာ့္ကိုငွားျပီး
က်ေနာ့္ရဲ႕ဖိနပ္ကို ခင္ဗ်ားစီးၾကည့္ပါ
ေရတဝက္ေလ်ာ့ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္
ေရတဝက္ျပည့္ေနတာပဲျဖစ္ျဖစ္
ေရရွိေနတာကိုေတာ့
ခင္ဗ်ားေရာက်ေနာ္ေရာ ေသခ်ာတယ္
ခင္ဗ်ားမွာ လြတ္လပ္ခြင့္ေတြရွိသလို
က်ေနာ့္မွာ ေရြးခ်ယ္မႈေတြရွိတယ္
ခင္ဗ်ားနည္း၊ခင္ဗ်ားဟန္နဲ႔ ခင္ဗ်ားဘယ္လိုေလွ်ာက္ေလွ်ာက္
ခင္ဗ်ားေလွ်ာက္တဲ့လမ္းဟာ ခင္ဗ်ားကိုယ္တိုင္ျဖစ္တယ္
က်ေနာ္လည္း ထိုနည္းလည္းေကာင္း က်ေနာ့္အခင္းအက်င္းနဲ႔ က်ေနာ္
က်ေနာ္ဟာ က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ျဖစ္တယ္
ခင္ဗ်ားသည္ ခင္ဗ်ားျဖစ္၍ က်ေနာ္သည္ က်ေနာ္ျဖစ္သည္မွာ
ခင္ဗ်ားလည္းသိ၍ က်ေနာ္လည္းသိသည္
ထိုေၾကာင့္ ထူးထူးေထြေထြ ဘာကိုမွေျပာစရာမရွိပါ
ကိုယ့္ခရီးကိုယ္ႏွင္ၾကရင္း
က်ေနာ္တို႔ မိုင္တိုင္ေတြ စိုက္ခဲ့ၾကတာေပါ့။   ။

No comments: