Nov 1, 2010

ဒီဇာတ္လမ္းမွာ ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္ ၂ေယာက္တည္းပဲ

ဒီဇာတ္လမ္းမွာ ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္ ၂ေယာက္တည္းပဲ
ခင္ဗ်ားၾကိဳက္သလိုကဖို႔ က်ေနာ္ခင္းက်င္း
က်ေနာ့္ရဲ႕အခင္းအက်င္းမွာ  ခင္ဗ်ားကပစ္မွတ္
ဒီဇာတ္လမ္းမွာ ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္ ၂ေယာက္တည္းပဲ
ကျခင္းမကျခင္းသည္က ခင္ဗ်ားကိစၥ
ခင္းရက်င္းရမည္မွာ က်ေနာ္အလုပ္
ဒီဇာတ္လမ္းမွာ ခင္ဗ်ားနဲ႔က်ေနာ္ ၂ေယာက္တည္းပဲ
က်ေနာ့္ဘက္က က်ေနာ့္ကိုယ္က်ေနာ္ရင္းတယ္
က်န္တာကေတာ့ ခင္ဗ်ားအပိုင္းပဲ။   ။

No comments: