Jun 19, 2011

ႏြံ

ဒီလိုနဲ႔ပဲ က်ေနာ္တို႔ေဝးခဲ့ၾကေပါ့။

ပ်ိဳရြယ္မႈနဲ႔အတူ ေပးဆပ္လိုက္ရတဲ့
က်ေနာ္တို႔ရဲ႕ လြတ္လပ္ေပ်ာ္ရႊင္မႈမ်ား
က်ေနာ္တို႔ဟာ ဘဝအေမာေတြၾကားမွာ
ရုန္းကန္ရင္းနဲ႔
မနက္ဖန္ကိုပဲ ေမွ်ာ္ေနမိၾက
ေမွ်ာ္ေနမိရတယ္။

အရင္လိုေႏြးေထြးမႈေတြ
အရင္လိုျဖဴစင္မႈေတြ
တစစမႈန္ဝါးေပ်ာက္ကြယ္
က်ေနာ္တို႔ ဟက္ဟက္ပက္ပက္မရယ္ခဲ့ရတာ
ဘယ္ေလာက္မ်ားၾကာခဲ့ျပီလဲ။

က်ေနာ္တို႔ မိုက္မဲခဲ့ၾကတယ္
က်ေနာ္တို႔ မွားယြင္းခဲ့ၾကတယ္
က်ေနာ္တို႔ ရူးသြပ္ခဲ့ၾကတယ္
အခုေတာ့  အရာရာခ်င့္ခ်ိန္ေနရတဲ့ ဘဝမွာ
စိတ္သြားတိုင္းလည္း ကိုယ္မပါႏိုင္ေတာ့ဘူး။

ဒီလိုနဲ႔ပဲ
မ်ိဳသိပ္ရင္း၊ၾကိတ္မွိတ္ရင္းနဲ႔
ျငီးေငြ႕မႈနဲ႔အတူ
ျငီးတြားတတ္၊အဆိုးျမင္တတ္
သံသယေတြနဲ႔ ေဘာင္ခတ္ျပီး ၾကည့္တတ္ခဲ့ျပီ
ရင္ထဲကမပါလည္း စကားကိုခ်ိဳေအာင္ေျပာတတ္ခဲ့ျပီ
ဒုတိယမ်က္ႏွာနဲ႔လည္း အသားက်တတ္ခဲ့ျပီ။

ေလာကဓံကိုခုခံ
ေလာကဓံကိုတြန္းလွန္ရင္း
ဘဝဝကၤပါထဲမွာ
က်ေနာ္တို႔ဟာ က်ေနာ္တို႔ကိုျပန္ရွာရင္း
က်ေနာ္တို႔ဟာ က်ေနာ္တို႔နဲ႔ ေဝးခဲ့ရေပါ့။   ။

No comments: