Feb 16, 2008

ေမေမရဲ႕ယုန္ဆိုးေလး

ကၽြန္ေတာ္ဟာအႏုပညာကိုအ႐ူးအမူးကိုးကြယ္ခ်င္တဲ့ေကာင္ပါေမေမ
ေမေမ့ရဲ႕သားဟာအေရာင္ေတြခဏခဏစြန္းေပလြယ္တဲ့ကင္းဗတ္စေလးပါ
ကိုယ့္ေကာက္ေၾကာင္းကိုယ္ဆြဲရင္းအႏုပညာနဲ႕ေ၀းမွန္းမသိေ၀းေနရတဲ့ေကာင္ပါ
ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ဘ၀ကၾကမ္းတမ္းတယ္ေလေမေမ
အခက္အခဲေတြၾကားထဲမွာ႐ုန္းကန္ေနရင္းနဲ႔လမ္းစေပ်ာက္ေနရတယ္
သြန္ခ်စရာေတြမ်ားေနတဲ့ကၽြန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ၾကီးကအံကိုတင္းတင္းၾကိတ္ရင္း
အခ်ိန္ေတြၾကာလာတာနဲ႔အမွ်ေအးစက္စက္ထံုေပေပႏိုင္လာတယ္
အဲ့ဒီအခါမွာကၽြန္ေတာ္ဟာဘာကိုမွမခံစားခ်င္ေတာ့ေလာက္ေအာင္စိတ္ပ်က္ျငီးေငြ႕ေနခဲ့တယ္
ဘ၀တခုလံုးရင္းႏွီးေပးႏိုင္ေလာက္ေအာင္ကၽြန္ေတာ္ကသတိၱမေကာင္းခဲ့ဘူး
ခပ္႐ွင္း႐ွင္းေျပာရရင္ကၽြန္ေတာ္ကမိုက္မဲျခင္း႐ုးသြပ္ျခင္းနဲ႕ေက်းဇူးတရားေတြၾကားမွာ
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ထိန္းေက်ာင္းရင္းနဲ႕၀တၱရားေက်ဖို႕ၾကိဳးစားေနတဲ့ေကာင္ပါ
ကိုယ့္ေျခကိုယ့္လက္နဲ႕ပဲအျမင့္ၾကီးကိုတက္ခ်င္ခဲ့တယ္
ေမေမ့ရဲ႕သားဟာ၀မ္းစာျဖည့္ဖို႕အတြက္အခြင့္မသာခဲ့ဘူး
လတ္တေလာဆႏၵေတြရဲ႕ၾကားမွာအသက္႐ႈက်ပ္ေနရတဲ့ေကာင္ပါ
ကိုယ့္ခံစားခ်က္ကိုယ္ရင္းျပီးမျဖစ္စေလာက္ကဗ်ာေတြပဲေရးဖြဲ႕ေနရတယ္
ကၽြန္ေတာ္စိတ္မေကာင္းပါဘူးေမေမ
ကၽြန္ေတာ္ကေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားမႈကိုလိုခ်င္ေနတဲ့ေကာင္ေတာ့မဟုတ္ဘူး
ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ခံစားခ်က္ျဖစ္ရပ္ပံုရိပ္ေတြကိုအသက္၀င္ေအာင္ဖန္တီးခ်င္တဲ့ေကာင္ပါ
ကၽြန္ေတာ့္မွာေက်ာေထာက္ေနာက္ခံမ႐ိွဘူးေရခံေျမခံေကာင္းမ႐ိွဘူး
ကၽြန္ေတာ္ျဖတ္သန္းခဲ့ရတဲ့အကန္႕ေလးကိုပဲ
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထဲမွာ႐ိွသေလာက္ကၽြန္ေတာ္ခ်ယ္မႈန္းေနတာပါေမေမ
ေမေမ့ရဲ႕သားက႐ိုးသားပါတယ္
ေသြးထဲမွာပါတဲ့ဗီဇကေတာ့ေဖ်ာက္ဖ်က္ဖို႕ခက္လွပါတယ္
ေလွာ္ရင္းခတ္ရင္းနဲ႕ပဲမနစ္ႁမႈပ္ေသးခင္ကာလေလးမွာ
အန္ထုတ္စရာ႐ိွတာေလးေတြကိုေတာ့အန္ထုတ္ခဲ့မယ္ေလေမေမ
ဒါမွကၽြန္ေတာ္ဟာေမေမ့ရဲ႕သားပီသမွာမဟုတ္လား
ျပီးေတာ့ေကာင္းကင္ဆိုတာကၽြန္ေတာ္နဲ႕ကသိပ္ျပီးစိမ္းလွတာမဟုတ္ဘူး
ေလာေလာဆယ္မွာေတာ့ကၽြန္ေတာ္ေတေပေနဆဲပါေမေမ

1 comment:

Unknown said...

ဘယ္လိုေလးလဲမသိဘူး ဖတ္ရတာ
အင္း.........ေကာင္းတယ္ေလ





တခါမွမေရးဘူးေတာ့ဘယ္လိုေရးရမွန္းမသိဘူး

ေစာနန္း