Apr 21, 2010

ကေလးတေယာက္ရဲ႕ ဆႏၵ

အေမ ဘယ္မွာလဲ
အေဖ ဘယ္မွာလဲ
ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဘယ္သူလဲ။

ျပန္္စရာေနရာ မရွိပါ
ဘယ္သူလာေခၚမယ္ မသိပါ
ဒီအသိုက္အျမံဳေလးဟာ ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ ကမၻာ။

တခါတခါလည္း အိပ္မက္ေတြထဲမွာ
ေဖေဖေမေမက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ေဘးမွာ
ဒါေပမယ့္လည္း ပံုရိပ္ေတြက မျပတ္သားခဲ့ပါ။

ငိုခ်င္ေပမယ့္လည္း မ်က္ရည္ေတြက မရွိေတာ့ပါ
ေခၚခ်င္ေပမယ့္ အေဖအေမဘယ္သူဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္မသိပါ
ကၽြန္ေတာ္သိတာ ကၽြန္ေတာ္ဟာတေယာက္တည္းမဟုတ္ပါ
ကၽြန္ေတာ့္မွာ ဘ၀တူသူငယ္ခ်င္းေတြမ်ားစြာ။

အိပ္ရာ၀င္တဲ့ အခါေတြတိုင္းမွာ
ေန႔သစ္တခုရဲ႕ အစေတြတိုင္းမွာ
ကၽြန္ေတာ္အျမဲ ဆုေတာင္းေနလ်က္ပါ။

ေနာက္ထပ္တခါ ဒီလိုဘ၀မ်ိဳးကို မေရာက္ခ်င္ေတာ့ပါ
ေနာက္ထပ္တခါ ဒီလိုဘ၀မ်ိဳးေတြ မေမြးဖြားခ်င္ပါ
ဒီဘ၀မွာပဲ ဒီအေၾကြးေတြေၾကပါေစ ဘုရား...။ ။

No comments: