Apr 27, 2010

သားမိုက္တေယာက္၏ ေန႕ရက္မ်ား

အရင္လိုမမိုက္ေတာ့ေပမယ့္အေမ့ရဲ႕သားဟာအရင္လိုေခါင္းမာေနတတ္ဆဲပါအေမ။ကၽြန္ေတာ္ဟာ အေမေမွ်ာ္လင့္ထားသမွ်က်ိဳးေၾကပ်က္ေစခဲ့သူပါ။အေမမွာတဲ့စကားမွန္သမွ်ခဏခဏခ်ိဳးေဖာက္တတ္တဲ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာအေမ့ရဲ႕သားအလတ္ေကာင္။တမိေပါက္တေယာက္ ဆိုတဲ့အတိုင္းပါပဲ။
အေမ့သားသံုးေယာက္ထဲမွာ အလတ္ေကာင္ကၽြန္ေတာ္ဟာအျမဲလိုလို ျဂိဳဟ္ေမႊတတ္တဲ့ေကာင္ပါ။
ေရာက္ေလရာရာမွာျပႆနာရွာတတ္လြန္းလို႔ အေမ့ရဲ႕သားဟာ လူမုန္းမ်ားတယ္။
လိမၼာဖို႔၊ရင့္က်က္ဖို႔ ၾကိဳးစားေနရင္းနဲ႔မွ စိတ္ကိုအလိုလိုက္ တခါတခါထထမိုက္တတ္တဲ့ အေမ့ရဲ႕သားပါ။
တအူတံုဆင္းခ်င္းတူေပမယ့္ ဘ၀အက်ိဳးေပးမတူပံုမ်ား ကၽြန္ေတာ္ဟာအေမနဲ႔အျမဲအေ၀းမွာ။
ဒါေပမယ့္အေမရယ္ အေ၀းေရာက္သားဆိုးတေယာက္ရဲ႕ရင္ထဲမွာလည္းအေမဆိုတာရွိတယ္။
ေတာင့္တတတ္တယ္အေမ။သတိမရေအာင္ေနတတ္ေနေပမယ့္ မငိုပဲစိုတဲ့မ်က္ရည္၊မေခၚပဲ
ၾကားေနမိတဲ့အသံ၊အလိုလိုထင္တဲ့ျမင္ကြင္း ဒီခ်စ္ျခင္းတရားေတြကဘယ္ေတာ့မွ
ေျခာက္ခမ္းမသြားဘူးအေမ။အေမ့ရဲ႕အိမ္ဟာ ကၽြန္ေတာ့္အတြက္နားပူေပမယ့္ အရာရာမွာ
လံုျခံဳေအးျမတယ္အေမ။ေက်ာတခင္းစာေနရာခ်င္းတူေပမယ့္ အေမ့ရဲ႕အရိပ္ေအာက္မွာေလာက္
ဘယ္ေနရာမွာမွ ကၽြန္ေတာ္အိပ္ေရးမ၀ခဲ့ဘူးအေမ။ကၽြန္ေတာ့္အတြက္ေတာ့ ဘ၀မွာ
တန္ဖိုးအၾကီးဆံုးေပးလိုက္ရတဲ့ သခၤန္းစာတခုပါအေမ။ကိုငွက္ရဲ႕သီခ်င္းလိုေပါ့။

"အားလံုးထက္ပိုျပီး ေႏြးေထြးလံုျခံဳတဲ့ေနရာက အေမ့အိမ္ေလးပဲဆိုတာ သိလိုက္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ
ကၽြန္ေတာ္က...ဟိုးအေ၀းၾကီးကို ေရာက္လို႔ေနခဲ့ပါျပီ"
အေမနဲ႔ေ၀းေတာ့မွ ကၽြန္ေတာ္ဟာအေမ့ရဲ႕ေမတၱာတရားကို နားလည္တတ္ခဲ့ျပီ။
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရင္းနဲ႔ အခ်ိန္တန္တဲ့တေန႔ ကၽြန္ေတာ္အေမ့ရင္ခြင္မွာ
တခါခိုလံႈခြင့္ရခ်င္ေသးတယ္အေမ။ခ်စ္ေသာေမေမ သာယာေပ်ာ္ရႊင္ပါေစ။ ။