Sep 14, 2010

အစအနမ်ား

ေရွ႕ေနာက္ဆင္ျခင္တိုင္းထြာတတ္ေသာ သတၱဝါအား လူဟုေခၚၾကသည္
က်ေနာ္သည္ လူတေယာက္ျဖစ္ပါသည္
က်ေနာ္လူျဖစ္ေၾကာင္းကို သင့္အားမေျပာေသာ္လည္း သင္သိေကာင္း သိပါလိမ့္မည္
က်ေနာ္သည္ လူျဖစ္ေနျခင္းေၾကာင့္ လူလိုက်င့္သံုးပါသည္

လူသည္ ေမ်ာက္မွဆင္းသက္လာသည္ဟု အဆိုရွိပါသည္
ထိုအဆိုအရဆိုပါေသာ္ က်ေနာ္သည္ လူျဖစ္ကာစ ေမ်ာက္တေကာင္လည္း ျဖစ္ေနႏိုင္ပါသည္
လူသည္ ေမ်ာက္မွဆင္းသက္လာသည္ဟူေသာ အဆိုကို လက္ခံပါလွ်င္
လူမွေန၍ ဘာဆက္ျဖစ္မည္ကို က်ေနာ္တို႔ေတြးသင့္ပါသည္
ေလာေလာဆယ္ေတာ့ ကိုယ့္ကိုကိုယ္ လူဟု၍ပင္ လက္သင့္ခံထားပါသည္

မည္သည့္လူမွ် ေမ်ာက္ဟူ၍ မေျပာၾကပါေသာ္လည္း
အကယ္၍ လိုအပ္လာသည့္တေန႔တြင္ ကတ္ျပားတခုေပၚ လူ ဟူ၍ စာလံုးၾကီးၾကီးေရးကာ လည္ပင္းတြင္ ခ်ိတ္ဆြဲထားပါမည္
ကိုယ့္ကိုကိုယ္မွတ္မိေနေစရန္အတြက္ေတာ့ မွန္ကိုမၾကာခဏၾကည့္ျဖစ္ပါသည္။   ။

No comments: