May 2, 2010

က်မမွာ ခံစားခ်က္ေတြရွိတယ္

က်မမွာ ခံစားခ်က္ေတြရွိတယ္
ေပ်ာ္လို႔ေတာ့ ဘယ္ဟုတ္မလဲအကို
အရွက္နဲ႔လူလုပ္မရေတာ့
ေန႔စဥ္လူမႈဘ၀အတြက္ က်မရင္းႏွီးလိုက္တာ
ဘာကိုလက္ညိႈးထိုးရမွာလဲ အကို
ေရာင္းသူနဲ႔၀ယ္သူ အသံတူဖို႔ပဲလိုတယ္ေလ
တခါတေလေတာ့လည္း အလွဴေပါ့အကို
မရွိတဲ့သူဆီကမွ လိုခ်င္ေနတဲ့သူကို
ရွိတဲ့ဟာေလးထိုးေကၽြးလိုက္ရတာ
ကုသိုလ္ရေကာင္းပါရဲ႕
ဒီလိုပါပဲအကို
တခ်ိဳ႕က ေျမနိမ့္ရာလွံစိုက္တတ္ၾကတယ္
တခ်ိဳ႕က ခဏခဏခံတြင္းပ်က္တတ္ၾကတယ္
တခ်ိဳ႕က...(အကိုပဲေတြးၾကည့္ေတာ့အကို)
မိုး႐ြာေနတုန္းေလး ေရခံရတယ္အကို
ေရေဆးလို႔လည္း ဘ၀ကအပ်ိဳမွျပန္မျဖစ္တာ
(ဘယ္ေလာက္ငိုခ်င္ခ်င္)
က်မေနာက္မွာပါးစပ္ေပါက္ေတြ႐ွိတယ္
ဒါေတြကိုရွင္နားမလည္ပါဘူး အကို
ဘယ္သူမွလည္း နားလည္မေပးၾကပါဘူး
က်မတို႔အတြက္ကေတာ့
အေမေပးတဲ့လယ္တကြက္
ထမင္းမငတ္ဖို႔ ရင္းတတ္္ေနျပီ
ရင္းတတ္ရမယ္ေလအကို
ဒါဟာဘ၀ရပ္တည္ျခင္းတခု
ဒါဟာအမွန္တရားပါ အကို
က်မမွာလည္း ခံစားခ်က္ေတြရွိပါတယ္
က်မမွာလည္း ခံစားခ်က္ေတြရွိတယ္
က်မမွာ ခံစားခ်က္ေတြရွိတယ္။   ။

2 comments:

စႏၵကူး said...

ကဗ်ာေလးက တစ္ေၾကာင္းဆို တစ္ေၾကာင္း အရမ္းထိမိပါတယ္။
စိတ္လဲမေကာင္းျဖစ္ရတယ္။
ဘ၀အေျခေနေၾကာင့္အဲဒီဘ၀ေရာက္ေနရတဲ့မိန္းကေလးေတြကိုလဲ တစ္ခါမွအထင္မေသးခဲ့ဖူးပါဘူး။
ေရြးခ်ယ္ခြင့္မရွိတဲ့ဘ၀မွာ လက္ရွိဘ၀ရင္ဆိုင္ဖို႔ ခႏၱာကိုယ္ ရင္ေနရတာေတြ ၾကားတိုင္းျမင္တိုင္း ဖတ္မိတိုင္း သူတို႔ေလးေတြဘ၀ ဆုေတာင္းေပးရံုလြဲဘာမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။

စႏၵကူး said...

ကဗ်ာေလးက တစ္ေၾကာင္းဆို တစ္ေၾကာင္း အရမ္းထိမိပါတယ္။
စိတ္လဲမေကာင္းျဖစ္ရတယ္။
ဘ၀အေျခေနေၾကာင့္အဲဒီဘ၀ေရာက္ေနရတဲ့မိန္းကေလးေတြကိုလဲ တစ္ခါမွအထင္မေသးခဲ့ဖူးပါဘူး။
ေရြးခ်ယ္ခြင့္မရွိတဲ့ဘ၀မွာ လက္ရွိဘ၀ရင္ဆိုင္ဖို႔ ခႏၱာကိုယ္ ရင္းေနရတာေတြ ၾကားတိုင္းျမင္တိုင္း ဖတ္မိတိုင္း သူတို႔ေလးေတြဘ၀ ဆုေတာင္းေပးရံုလြဲဘာမွ မတတ္ႏိုင္ခဲ့ဘူး။