May 1, 2010

လူမုန္းမ်ားတဲ့ေကာင္@ကၽြန္ေတာ္ဒႆ လူမုန္းမ်ားသည္

အခ်စ္ရႈံးသမား ဒႆဂီရိ
ဒႆဂီရိသည္ အခ်စ္႐ံႈးသမား
လူမုန္းမ်ားရံုသာမက စစ္ကိုပါ႐ံႈးခဲ့ရသည္
အျပံဳးတခုတြင္ ျငိတြယ္မိရာမွအစျပဳ၍
ရာဇ၀င္တြင္စာတင္ေလာက္ေအာင္ပင္
လူမုန္းမ်ားခဲ့ေသာဒႆဂီရိ
ထို႔ေၾကာင့္ အျပံဳးမ်ားကိုကၽြန္ေတာ္ေၾကာက္သည္
ထိုသို႔အျပံဳးကိုေၾကာက္ေသာေၾကာင့္
တတ္ႏိုင္သေလာက္ကၽြန္ေတာ္မျပံဳးပါ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္ကိုလူမုန္းမ်ားသည္
ကိစၥမရွိပါ
ကၽြန္ေတာ္သည္ဒႆဂီရိလိုေကာင္ျဖစ္သည္
ကၽြန္ေတာ္သည္သူပုန္တေယာက္ျဖစ္သည္
လူလုပ္ဥပေဒမွန္သမွ်ကိုေဖာက္ဖ်က္ခ်င္သူျဖစ္သည္
ရင္ဘတ္ထဲတြင္မီးေလာင္ေနေသာ္လည္း
ကၽြန္ေတာ္အစားအေသာက္မပ်က္ခဲ့ပါ
တဘက္သားခံစားေနရေသာအခ်ိန္တြင္
ကၽြန္ေတာ္ရုပ္မပ်က္တတ္ခဲ့ပါ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္ကိုနားမလည္ၾကပါ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္ကိုအေကာင္းမျမင္ၾကပါ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္ကိုလူမုန္းမ်ားသည္
မုန္းၾကပါေစ
လူတေယာက္ကိုမုန္းရတာေပ်ာ္ဖို႔ေကာင္းလွ်င္
ကၽြန္ေတာ့္ကိုမုန္းၾကပါေစ
သို႔မဟုတ္
ကၽြန္ေတာ့္ကိုမုန္းျခင္းသည္ေပ်ာ္စရာေကာင္းပါလွ်င္
လူမုန္းမ်ားျခင္းသည္လည္းကၽြန္ေတာ့္အတြက္ဂုဏ္တခုျဖစ္သည္
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ကၽြန္ေတာ္ဂရုမစိုက္ပါ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခ်င္ရာလုပ္သည္
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ေနသာသလိုေနသည္
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ့္ကိုလူပိုမုန္းသည္
လူေတြကကၽြန္ေတာ့္ကိုမုန္းၾကေသာအခါ
လူေတြကိုခ်စ္ဖို႔ကၽြန္ေတာ္မၾကိဳးစားပါ
ဘယ္တုန္းကမွလည္းမၾကိဳးစားခဲ့ဘူးပါ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္အခ်စ္ငတ္ခဲ့သည္
သို႔ေသာ္ယေန႔အထိကၽြန္ေတာ္မခ်စ္တတ္ခဲ့ပါ
အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္
ကၽြန္ေတာ္သည္လူမုန္းမ်ားေသာသူျဖစ္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္
ထို႔ထက္ပို၍ေျပာရလွ်င္
ကၽြန္ေတာ္သည္ကၽြန္ေတာ့္ကိုယ္ကၽြန္ေတာ္မုန္းေသာေၾကာင့္ျဖစ္သည္။   ။

No comments: