Feb 24, 2010

"ေမေမသို႔..."(၃)

ေပါ့ေပါ့ေန ေပါ့ေပါ့စား ဘ၀ကို ေပါ့ေပါ့ပါးပါးပဲ ျဖတ္သန္းခ်င္ေတာ့တယ္ ေမေမ
ဘုရားေရ...ကၽြန္ေတာ္ဟာ လူ႕တန္ဖိုးနဲ႔ စံလြဲေနျပီလား
အဲ့ဒီအေပါစား အေတြးအေခၚေတြ ဘာေၾကာင့္ေခါင္းထဲေရာက္ေနခဲ့ရတာလဲ
အမွန္အတိုင္းေျပာရရင္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဘာ၀န္ကိုမွ မထမ္းခ်င္ေတာ့ဘူး ေမေမ
နိစၥဓူ၀ ကိစၥေတြေတာင္မွ ကၽြန္ေတာ္ျငီးေငြ႕ေနျပီ
ေႁကြေနတဲ့သစ္႐ြက္လို ေလႏွင္ရာကိုလြင့္ေမ်ာ
စိတ္ရဲ႕သယ္ေဆာင္မႈနဲ႔ပဲ ဘ၀ကို ကၽြန္ေတာ္ခရီးဆက္ခ်င္တယ္
ဘယ္လိုဘ၀မ်ိဳးပါလဲ ေမေမရယ္
ဘ၀ဟာေနလို႕မေကာင္းမွန္း သိလာေတာ့လည္း
ကၽြန္ေတာ္ေသြးေၾကာင္တတ္လာတယ္
ထြက္ေျပးရင္းနဲ႔ပဲ ဒီစက္၀ိုင္းထဲက်င္လည္
ေေမေမ့ရဲ႕သားဟာေလ...
ကိုယ္က်ိန္စာ ကိုယ္ဆိုရင္းနဲ႔မွ...႐ူးေနရတဲ့ တေစၦ။ ။

သားမိုက္တေယာက္၏ ေနရက္မ်ား

No comments: